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[Homebrew] Daedalus X64 rev.729

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Messaggio [Homebrew] Daedalus X64 rev.729 
Inviato: 22/09/2011, 18:30
Nuova release per Daedalus X64, al momento l'unica applicazione per PSP in grado di emulare il Nintendo 64, la console Nintendo a 64 bit che esordì sul mercato a metà degli anni Novanta. L'update odierno porta il programma alla revisione 721 che prende il meglio da alcune precedenti release.
Immagine
La build 729 di Daedalus X64 serve principalmente a rimediare ad una dimenticanza della build 728 che a sua volta prende il meglio delle revision dalla 386 alla 400. In particolar modo tutte le revision unite hanno in comune una pulizia del codice dell’emulatore così da renderlo più leggero. La 729 infine aggiorna il file roms.ini fondamentale per le compatibilità delle roms.
A seguire changelog cumulativo e link per il download.

NB: Ricordiamo a tutta l’utenza che per le ROM (backup delle cartucce di gioco) vigono le stessere regole in materia di “warez” adottate per quanto riguarda ISO, CSO e backup di materiali tutelato da diritti d’autore in genere.
Codice: Seleziona tutto
.: Changelog :.
Revision 729
- Forgot to update roms.ini..

Revision 728
- Merged from Dev branch:

Rev 386 - Salvy
- Tidy check to update when rumble is active
Rev 387 - Salvy
- Simplified memory access analysis (shoves off 3k+ ops in StaticAnalysis.cpp)
- Simplified parameters in CodeGen
Rev 388 - Salvy
- Simplified even more memory access analysis (~1k ops in StaticAnalysis.cpp, I think this the fastest it can get)
Rev 389 - Salvy
- Disable SimulateDoubles for Power Puff game (fixes the ingame gfx etc)
Rev 390 - Corn
- Some rendering pipeline fixes and optimizations
- Changed amount and order of render states
- Updated DList debug output
Rev 391 - Salvy
- Minor optimizations in GFX plugin
- Don't declare blendmodes as statics since it only makes the binary larger and most games only use a few blends.
Rev 392 - Corn
- modified/reverted some of the previous commit since it breaks scaling and debug outputs
Rev 393 - Corn
- TEXRECT seems to work fine even in GE when discarding decimal part in coordinates (tnx Salvy)
Rev 394 - Corn
- Fixed texture scaling glitch (and simplified transform pipeline) in Conker.
- Small change in Vector clipping ASM (scale whole matrix rather than just one vector at the time).
- Some clean up in gspmacros and PSPRenderer.
- Alternative transform pipeline (using CPU/FPU) for Conker (WIP)
Rev 395 - Corn
- Semi fixed missing sprites in DKR (still needs more work, at least now they show up).
- Optimized the DKR TnL rendering pipeline.
Rev 396 - Salvy
- Unified DKR and JFG ucode tables
- Simplified DKR/JFG's Vtx ucode
- Simplified abit MoveWord_DKR
Rev 397 - Corn
- Optimized TnL paths for DKR
- Fixed compile error for enable texture (debug Dlist)
Rev 398 - Salvy
- Some code reordering and small clean ups
Rev 399 - Corn
- Reverted Texrect since it does not work well with GE after all
- Reduced MaxUcode to 11 (saves some memory)
Rev 400 - Salvy
- Forgot to update the vertex multiplier table (this was breaking most custom ucodes, sorry!)
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Lui è Powa Immagine XD
An0nymous vs $ony:
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